• Aisia
  • Ekonomia
  • Euskara
  • Gizartea
  • Hirigintza
  • Ingurumena
  • Jaiak
  • Kirola
  • Kultura
  • Orokorra
  • Politika
  • Udala
  • Ajangiz
  • Arratzu
  • Bermeo
  • Busturia
  • Ea
  • Elantxobe
  • Ereño
  • Errigoiti
  • Forua
  • Gautegiz Arteaga
  • Gernika-Lumo
  • Ibarrangelu
  • Kortezubi
  • Mendata
  • Morga
  • Mundaka
  • Murueta
  • Muxika
  • Nabarniz
  • Sukarrieta
  • Albistea
  • Askotarikoa
  • Eduki babestua
  • Elkarrizketa
  • Elkarrizketa
  • Erreportajea
  • Iritzia
  • Kronika
  • Ainara Ruiz Urizar
  • Ainhoa Astarloa Beotegi
  • Aintzina Monasterio Maguregi
  • Aitor Basterretxea
  • Alex Uriarte Atxikallende
  • Ander Makazaga
  • Ane Maruri Aransolo
  • Asier Alkorta
  • David Miragaya Gonzalez
  • Eider Mugartegi
  • Garaia Pagola Urriza
  • Garazi Burgoa Aldarondo
  • Gontzal Mendibe Miguel
  • Ibon Bergara Etxearte
  • Ixua Zubieta Etxebarria
  • Lander Unzueta Lekerikabeaskoa
  • Larraitz Ibaibarriaga Etxaburu
  • Lore Bengoetxea
  • Mikel Reina Barros
  • Naia Arantzamendi
  • Nekane Akarregi
  • Nerea Bedialauneta Alkorta
  • Oihana Cabello Elorriaga
  • Olaia Zabalondo Dominguez
  • Zaloa Iturbe San Jose
Bilatu
Sartu
  • izan HITZAKIDE
  • zozketak
  • eskaintzak
  • hemeroteka
  • Aisia
  • Ekonomia
  • Euskara
  • Gizartea
  • Hirigintza
  • Ingurumena
  • Jaiak
  • Kirola
  • Kultura
  • Orokorra
  • Politika
  • Udala
  • Ajangiz
  • Arratzu
  • Bermeo
  • Busturia
  • Ea
  • Elantxobe
  • Ereño
  • Errigoiti
  • Forua
  • Gautegiz Arteaga
  • Gernika-Lumo
  • Ibarrangelu
  • Kortezubi
  • Mendata
  • Morga
  • Mundaka
  • Murueta
  • Muxika
  • Nabarniz
  • Sukarrieta
  • Albistea
  • Askotarikoa
  • Eduki babestua
  • Elkarrizketa
  • Elkarrizketa
  • Erreportajea
  • Iritzia
  • Kronika
  • Ainara Ruiz Urizar
  • Ainhoa Astarloa Beotegi
  • Aintzina Monasterio Maguregi
  • Aitor Basterretxea
  • Alex Uriarte Atxikallende
  • Ander Makazaga
  • Ane Maruri Aransolo
  • Asier Alkorta
  • David Miragaya Gonzalez
  • Eider Mugartegi
  • Garaia Pagola Urriza
  • Garazi Burgoa Aldarondo
  • Gontzal Mendibe Miguel
  • Ibon Bergara Etxearte
  • Ixua Zubieta Etxebarria
  • Lander Unzueta Lekerikabeaskoa
  • Larraitz Ibaibarriaga Etxaburu
  • Lore Bengoetxea
  • Mikel Reina Barros
  • Naia Arantzamendi
  • Nekane Akarregi
  • Nerea Bedialauneta Alkorta
  • Oihana Cabello Elorriaga
  • Olaia Zabalondo Dominguez
  • Zaloa Iturbe San Jose
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Herriak
      • Ajangiz
      • Arratzu
      • Bermeo
      • Busturia
      • Ea
      • Elantxobe
      • Ereño
      • Errigoiti
      • Forua
      • Gautegiz Arteaga
      • Gernika-Lumo
      • Ibarrangelu
      • Kortezubi
      • Mendata
      • Morga
      • Mundaka
      • Murueta
      • Muxika
      • Nabarniz
      • Sukarrieta
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Publirreportajeak
  • JOLASTU GEUGAZ!
  • Agenda
  • Multimedia
    • Argazkiak
    • Bideoak
    • Hitz eta Pitz
  • Agurrak / Eskelak
    • Zorion Agurrak
    • Eskelak
  • Zerbitzu gida
  • Bereziak
    • Adimen A.
    • Naturan barrena
    • Euskaldunak Australian
  • Nor gara
  • Publizitatea
  • Argitalpen politika
  • Aniztasun politika
  • Pribatutasun politika
  • Cookieak
  • izan HITZAKIDE
  • zozketak
  • eskaintzak
  • hemeroteka
Sartu
Ekonomia

Gernika-Lumok turismo webgune berria dauka: gernikainfo.eus

Webgunearen helburu nagusia da "bisitarien egonaldia luzatzea", euren inpaktu ekonomikoa "handiagoa" izan dadin: "Gure asmoa beti da berdina: turistek udalerrian denbora gehiago igarotzea eta euren bisita ahalik eta kalitate onenekoa izatea. Ondorioz, euren inpaktu ekonomikoa handiagoa izango da".

Ane Maruri Aransolo
Gernika-Lumo
2023/02/13

Gernika-Lumok turismo gune ofizial berria dauka: gernikainfo.eus. Bidaia planifitzeko “tresna bat baino gehiago” dela dio Iñigo Magunagoikoetxea Turismo zinegotziak, Gernika marka nazioartean zabaltzeko balio duen tresna dela adieraziz: “Jendea marka batetik udalerrira gerturatzea da asmoa. Webgunea ate berri bat da bisitariak Urdaibaira hurbiltzeko”.

Zehaztu dutenez, 2014tik, Gernika-Lumoko Turismo sailaren estrategia da Gernika marka zabaltzea, eta hori aurrera eroateko “funtsezko elementua” da webgunea.

Magunagoikoetxeak azaldu duenez, webgunearen helburu nagusia da “bisitarien egonaldia luzatzea”, euren inpaktu ekonomikoa “handiagoa” izan dadin. “Gure asmoa beti da berdina: turistek udalerrian denbora gehiago igarotzea eta euren bisita ahalik eta kalitate onenekoa izatea. Ondorioz, euren inpaktu ekonomikoa handiagoa izango da”, adierazi du.

Dioenez, webgune berriaren atzean “lan asko” dago: “Turismo Bulegoan denbora asko daramagu etortzen diren 100 bisitarietatik bati inkesta bat egiten. Galdetegi horretan zergatik etorri diren, zer ezagutzen duten, zenbat denbora egongo diren edota informazioa non bilatu duten galdetzen diegu. Izan ere, konturatu gara bisitariek zenbat eta informazio gehiago duten, orduan eta denbora gehiago igarotzen dutela udalerrian”. Halaber, inkestek diote bisitarien %70ek egun erdi edo egun oso bat igarotzen duela udalerrian, eta hori “luzatu” gura dutela.

Gernikainfo.eus web orriaren izen ofiziala orri horren helburu nagusiari eta bere funtzioari buruzko hausnarketaren emaitza dela diote: “Nahi duguna da bisitari zein turistek gu bisitatu aurretik eurentzako beharrezkoa den informazio guztia webgune berri honetan bilatzea”. Hala, bisitariei Gernika-Lumoko bisita planifikatzen lagunduko dien informazio praktikoa jarri dute euren eskura, lau hizkuntzatan: euskara, gaztelania, ingelesa eta frantsesa.

Aurrekariak.
Web berrirako edukiak idazten hasi aurretik, jendeak Interneten Gernikari buruz zer bilatzen duen jakin gura izan dutela dio Amaia Garcia Turismo Bulegoko arduradunak: “Jendeak Interneten zer bilatzen duen aztertu dugu, eta konturatu gara hurrengo galdera hauek bilatzen dituztela: zer ikusi Gernikan egun batean, zergatik den garrantzitsua Guernica, eta non dagoen kokatuta Guernica. Horien arabera antolatu dugu webgunea eta sailkatu ditugu atalak”.

Ondorioz, erabiltzaileen bilaketa asmoan oinarritutako kategorizazio berri bat egin dute, eta letra lodiz nabarmendu dituzte erabiltzaileek “gehien” bilatzen dituzten esaldiak.

Guztira 90 orrialde edo atal ditu webguneak, eta horiek jendearen bilaketen arabera daude antolatuta. “Barne orrialde horietako bakoitzak metadeskripzio espezifiko bat izan behar du idatzita; izan ere, metadeskripzio on bat idatzita izateak webgunearen SEO posizionamendua hobetzen du”, azaldu du Garciak.

Atal berriak.
Orrialde horietako asko berriak dira, baina hainbat nabarmendu gura izan dituzte: helmuga turistiko jasangarri baterako atala, udalak eta Turismo Bulegoak lortutako sarien atala, Top Ten atala, bonbardaketari buruzkoa, Urdaibaiko padurei buruzkoa, aparkalekuei buruzko informazioa eskaintzen duena, ostalaritza establezimenduena, txakolinarena eta Europako Gutunari buruz berba egiten duena.

Gernika-Lumoko aktibo garrantzitsuenak ikus daitezke hasierako irudian: Gernikako Arbola, Euskal Herria Museoa, Bakearen Museoa, astelehenetako merkatua, Jai Alai frontoia eta familientzako Marko topo jokoa. “Horietako batean sartuz gero, lekuari buruzko informazioa aurkitu daiteke, baita beste puntu esanguratsuei batzuei buruzko informazioa ere, esteka baten bidez beste orrialde bateko informazioa emateko bisitariari”, adierazi dute.

Horrez gain, Gernika-Lumoko historiari buruzko orriak berrantolatu dituzte, Historia izenburupean, erabiltzaileek erabilitako hitza delako.

Busturialdeko albisteak euskaraz, libre eta kalitatez jaso nahi dituzu? Horretarako zure babesa ezinbestekoa dugu. Egin zaitez HITZAkide! Zure ekarpenari esker, euskaratik eginda dagoen tokiko informazio profesionala garatzen eta indartzen lagunduko duzu.

Egin HITZAkide

Agenda

uztaila 2025

al.ar.az.og.ol.lr.ig.
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Busturialdeko azken berrien buletina!

Buletina barikuetan bidaltzen da, eta Busturialdeko asteko berri nagusiak biltzen ditu.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 94-627 10 85 / 607 29 22 23
  • busturialdea@hitza.eus / gernika@hitza.eus
  • Elbira Iturri kalea, z/g. 48300, Gernika-Lumo
  • Publizitatea
  • 94-618 72 99 / 647 35 56 54
  • busturialdea@hitza.eus / bermeo@hitza.eus
  • Atalde 17, atzealdea. 48370, Bermeo
  • Argitalpen politika
  • Aniztasun politika
  • Pribatutasun politika
  • Cookieak
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Tokiko informazioa profesionaltasunez eta euskaratik, modu librean kontatzea da gure eginkizuna. Horretarako zure ekarpena beharrezkoa da, eta ongi maitatzeko modurik zintzoena da HITZAkide egitea.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Tokiko informazioa profesionaltasunez eta euskaratik, modu librean kontatzea da gure eginkizuna. Horretarako zure ekarpena beharrezkoa da, eta ongi maitatzeko modurik zintzoena da HITZAkide egitea.